-
Az Ön bevásárlókosara még üres!
A www.labdashop.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a labdashop.hu webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF és Adatvédelmi Tájékoztató feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
Az adásvételi szerződés létrejötte
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem írásban, hanem ráutaló magatartással (egy ikonra klikkeléssel) tett jognyilatkozatnak minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a regisztrációkor megadott e-mail címre küldött visszaigazolás képében hozzáférhető, olvasható és kinyomtatható.
Üzemeltetői adatok
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház sporteszközöket és sport ruházati termékeket, kiegészítőket forgalmaz. A megjelenített termékek kizárólag online / raktárunkban személyesen / a webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg. Áraink 0%-os ÁFA tartalommal bíró árak (vállalkozásunk alanyi adómentes AAM 0%). Minden esetben a fizetendő végösszeget tüntetjük fel!
Szállítási díjak
A szállítási költség 20 000 Ft megrendelési érték felett INGYENES!
20 000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási költség minden esetben 1490 Ft, kivéve a személyes átvételi pontokon történő átvételt, mely díjmentes.
A csomagokat a GLS futár 8 és 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Regisztráció
Vásárlás felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
A megrendelés folyamata
1. A termék adatlapján rákattint a "Kosárba" gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
2. A vásárlás további folytatásához kattintson a "Folytassa a vásárlást" linkre, mellyel visszakerül webáruházunk főoldalára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a "Kosár tartalma" gombra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a "Frissítés" gomb megnyomásával.
5. A kosárban található "Személyes adatok" gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett, felhasználónk egyből a személyes adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania vagy töltse ki a személyes adatait kérő mezőket.
6. Ezután nyomja meg a "Tovább" gombot, és válasszon szállítási, fizetési módszert!
7. Az "Összegzés" áttekintése után, a megrendelés leadásának utolsó lépéseként a "Vásárlás Véglegesítése" gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
8. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon napi 1 alkalommal történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.
Adatbeviteli hibák javítása:
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
Elállási jog
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján:
• A felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
• Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a felhasználó vagy az felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
• A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
• A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia.
• Elállás esetén a vállalkozás legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.
• Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltató által jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elektronikus vagy postai címre. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
• Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Elállási nyilatkozat minta letölthető innen.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján:
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? A felhasználó a Labdashop.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? A felhasználó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Labdashop.hu vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a Kellékszavatosság fejezetben meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Ha a fogyasztó a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből eredő többletköltséget a a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Elálláskor a termék visszaszállításának költsége a vásárlót terheli. A szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
10.000 Ft feletti termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
• a vásárló nevét, címét,
• a termék megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
• a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben jelen ÁSZF-ben leírt elérhetőségek valamelyikén Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
• a vásárló nevét, címét,
• a termék megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Panaszkezelés
• A szolgáltató felé panaszbejelentésre e-mailben, telefonon is személyesen is van lehetőség. Ebben az esetben a szolgáltató a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint jár el
• Online jogviták rendezése használható platform: ODR
• Offline panaszkezelésben a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület illetékes
• Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
• Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
• Fax: 06-56-510-628
• E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
• A vállalkozást békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.