-
Az Ön bevásárlókosara még üres!
Tartalmazzák az árak a forgalmi adót (ÁFA)?
Cégünk egyéni vállalkozás formájában üzemel, alanyi adómentes adózási formában, így a feltüntetett árak bruttó 0% áfatartalommal bíró árak, tehát a valós, végleges vételárak vannak feltüntetve, azonban a kiállított számla ÁFA visszaigénylésére nem alkalmas.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség banki előre utalás, bankkártyás fizetés és utánvét esetén 1490 Ft. A szállítási költséget megrendelésenként számoljuk, tehát akkor is csak 1490 forintot kell fizetned, ha több terméket rendelsz. Ha a megrendelésed esetleg több csomagban adjuk fel, Neked csak egy csomag után kell szállítási költséget fizetned. 20 000 forint megrendelési érték felett a szállítási költség az országon belül ingyenes.
Mennyi időn belül szállítunk?
A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén maximum 3 munkanap. Minden termékünknél külön-külön feltüntetjük a beszerzési időt amennyiben az nincs raktáron.
Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?
Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz az oldalon található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában megtalálsz!
Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?
Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Ha a termék hibás, küldünk helyette másikat csomagcserével. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg. Kizárólag új, sértetlen terméket áll módunkban cserélni, amennyiben a terméken bármi sérülés található, úgy az nem cseréjük és az újbóli kézbesítés árát is neked kell fizetned.
Hová küldjem vissza a terméket?
Postacímünk a következő: Kovács Angéla e.v., 5440 Kunszentmárton, Vasvári Pál u. 10. (Csomagcsere esetén semmi teendőd nincs, csak átadni a hibás terméket becsomagolva a futárnak akit mi küldünk.)
Visszakérhetem a termék árát is?
Természetesen. Amennyiben a nálunk vásárolt termékkel bármi okból kifolyólag elégedetlen lennél, 15 napon belül visszafizetjük neked a termék teljes vételárát! Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is. A termék visszaküldésének díját neked kell fizetned. Kizárólag új, sértetlen termék árát áll módunkban visszaadni. Amennyiben a terméken bármi sérülés található, úgy azt nem cseréljük és az újbóli kézbesítés árát is neked kell fizetned!
Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költségét Neked kell állnod.
Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?
Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet. Az emailben megtalálod a fiókod aktiváláshoz szükséges hivatkozást! Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad. Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.
Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Személyes átvételre is van lehetőség Kunszentmárton, Vasvári Pál u. 10., telefonon egyeztetett időben. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a személyes átvételt választod, akkor a szállítási idő meghosszabbodhat, mivel személyes átvevőpontjainkba nem minden nap indul szállításunk. Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a termékeket, kérjük, a rendelés során válaszd ki a személyes átvétel opciót, majd e-mailben értesítünk az átvétel pontos napjáról.
Regisztrálnom kell a vásárláshoz?
Ahhoz, hogy oldalunkon vásárolhass nem kötelező regisztrálnod, elegendő a megrendelni kívánt terméket a kosárba helyezned, majd megadni a kért adatokat és véglegesíteni a vásárlást. A vásárlásodról minden esetben egy visszaigazoló e-mailt kapsz, amennyiben ez nem érkezik meg hozzád valamit rosszul csináltál, próbáld meg újra megrendelni a terméket, vagy fordulj segítségért ügyfélszolgálatunkhoz.
A labdákat felfújva kapom meg?
A labdákat minden esetben leeresztett állapotban küldjük a kisebb terjedelem és sérülés lehetősége miatt. Egyedi esetben felfújt állapotban is szállítjuk, kérjük ezt az igényét jelezze megrendeléskor!
A labdát bármilyen pumpával felfújhatom?
A labdákat kizárólag az erre alkalmas labdapumpával lehet szakszerűen és sérülésmentesen felfújni. Ha nem rendelkezik labdapumpával, webáruházunkból rendelhet, vagy kérje a labdát felfújt állapotban!